הבוט שנותן מענה רפואי ליוה"כ באמצעות רבנים

עפר גדנקן No Comments on הבוט שנותן מענה רפואי ליוה"כ באמצעות רבנים

חייבים לקחת תרופה ביום כיפור? מתלבטים איך לצום את יום כיפור במצב הבריאותי שלכם? הבוט של כללית בשיתוף בית ההוראה של הגר"נ וסרמן והמומחים של כללית ימצא לכם את הפתרון המדויק למצב שלכם

12:41
28.04.24
קובי פינקלר No Comments on צה"ל השמיד עשרות רקטות שהיו מוכנות לשיגור לרחבי הארץ

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לצד מוקדי הרפואה והלכה של כללית הפזורים בכל רחבי הארץ ומופעלים כל שנה על ידי מורי הוראה ומומחי רפואה המספקים מענה בנושאי הצום, השנה כללית מרחיבה את השירות גם לאמצעי הדיגיטל. חולים, יולדות ובני משפחותיהם יוכלו לראשונה לקבל את המענה הרפואי הלכתי, גם באמצעות מנוע החיפוש החדשני – הבוט של כללית.

 על המענה ההלכתי מופקד צוות בית ההוראה של הגר"נ וסרמן, שיתמקד במענה לשאלות לגבי הצום ושאר מנהגי היום הקדוש. בדומה לנעשה במוקדים הפיזיים, בהם יושבים מורי הוראה יחד עם רופאים מומחים, גם במיזם החדשני יתבצע שולחן עגול וירטואלי בין הצוות ההלכתי לצוות הרפואי.

 כדי לספק את העוגן המקצועי לבוט ההלכתי-רפואי, הקימה כללית קבוצת ווטסאפ ייעודית לרופאים מכל רחבי הארץ, אשר יעניקו את ההכוונה הרפואית בסוגיות בהן הרבנים יבקשו להתייעץ עם המומחים הרפואיים.

 שאלות שיתקבלו בבוט וידרשו חוות דעת רפואית, יופנו לקבוצת הווטסאפ של הרופאים, והם יספקו את המענה הרפואי המקצועי. בהמשך יועברו התשובות לצוות ההלכתי בבית ההוראה של הגר"נ וסרמן ובהמשך יועברו לשואלים ויוזנו לתוך מנוע החיפוש של הבוט.

 יש לכם שאלה? כתבו לבוט  052-736-6144



0 תגובות